Een heldere, functionele website die fungeert als visitekaartje voor het bedrijf of merk.
Het bereiken van de gewenste positie in de markt, benutten van kansen en zien van bedreigingen.
Boshuis heeft als doel een professioneel Personal Brand neer te zetten met een digitaal CV. Daarnaast wil Boshuis haar ervaring op het gebied van projectmanagement graag delen, zodat andere organisaties geïnspireerd raken.
In onze ogen zou ieder bedrijf een website moeten hebben. Ook al is het slechts een one-pager, zolang deze maar een aantrekkelijke uitstraling heeft, de benodigde informatie bevat, contactgegevens en social media links heeft. Een bedrijf met een actuele website komt professioneel, modern en geloofwaardig over. Ook kunnen (potentiële) klanten eenvoudig en snel Googelen om informatie te krijgen.
Boshuis.eu had voor de samenwerking met TUQR nog geen website, dat moest natuurlijk anders! Een bedrijf zonder website maakt bijna geen kans in dit digitale tijdperk. Consumenten zoeken beleving, ze ervaren het bedrijf als snel als onbetrouwbaar als de website niet goed werkt (of als er dus helemaal geen website is).
Voor Boshuis.eu hebben we het webdesign mogen aanpakken. Wij hebben de website van Boshuis.eu in zijn geheel geoptimaliseerd en 3D-animaties toegevoegd. Het doel van de website is het realiseren van leads, zodat de diversiteit van de interim opdrachten worden vergroot.
Een website is het middelpunt van de online zichtbaarheid, al je social media kanalen verwijzen naar de website. Het is een soort online visiekaartje. Daarom is het belangrijk dat je website gebruiksvriendelijk is. Tijdens het bouwen van de website hebben we de gebruiksvriendelijkheid hoog in het vaandel staan.
Het draait er bij marktpositionering voornamelijk om hoe en óf mensen je bedrijf of merk zien. Boshuis wil haar bereik vergroten, daarvoor kijken we tijdens een marktpositioneringsonderzoek eerst naar de huidige perceptie van de doelgroep. We kijken er specifiek naar of Boshuis gevolgd wordt door de juiste doelgroep.
Vervolgens kijken we naar de identiteit van het merk en naar de gewenste positionering. Boshuis had nog geen website, voor de online zichtbaarheid is dat natuurlijk grote misser. Potentiële klanten kunnen voor al hun algemene informatie namelijk altijd terugvallen op of doorgestuurd worden naar de website. Door het opstellen van een nieuwe strategie, het maken van een website en een (re)branding van het merk werken we aan de professionalisering van Boshuis.
Belangrijk is om te weten wat Boshuis uniek maakt en dit te benutten in de nieuwe marketingstrategie.
De slagzin van Boshuis.eu is: “Geen verandering, maar verbetering”. Zij helpen bedrijven vanuit passie en een natuurlijke drijfveer te verbeteren. Vanuit je eigen organisatie ondersteunen ze jouw bedrijf op het vlak van bedrijfsprocessen en ICT. Het (re)branden wordt vastgelegd in een huisstijlhandboek, hierin staan de basisprincipes van de branding. Ook voor Boshuis hebben wij dit aangepakt en de branding weer helemaal geoptimaliseerd naar de tijd van nu. Boshuis gaat voor verbetering binnen organisaties, door het inzetten van humor en ‘team spirit’.
Ook dit hebben wij meegenomen in het (re)branden van de huisstijl.
Zo komen wij altijd samen met de klant goed overeen en komen we altijd met een schitterend eindresultaat.
Benieuwd naar de nieuwe website van Boshuis?